Tento obchod využívá cookies a další technologie, abychom mohli zlepšovat své zkušenosti na našich stránkách.
DonCarton

PLATBA, DOPRAVA

MOŽNOSTI PLATBY

Tomza s.r.o., provozovatel internetového obchodu DonCarton, nabízí následující způsoby platby:

a. hotově při osobním odběru

b. platební kartou při osobním odběru

c. on-line platební kartou

d. platba bankovním převodem

e. dobírka

Způsob platby určuje kupující výběrem ze způsobů platby na stránkách eshopu v sekci Platba, dle obchodních podmínek zveřejněných na stránkách prodávajícího www.doncarton.cz/obchodni-podminky, není-li v kupní smlouvě stanoveno jinak.
Tomza si vyhrazuje právo nabídnout kupujícímu pouze vybrané způsoby platby dle vlastního uvážení.

a. Hotově při osobním odběru

Platba v hotovosti je možná při převzetí zboží na výdejním místě provozovatle na adrese Šámalova 1130/62, 615 00 Brno.

b. Kartou při osobním odběru

Platba kartou je možná při převzetí zboží na výdejním místě provozovatle na adrese Šámalova 1130/62, 615 00 Brno.

c. Platba bankovním převodem

V případě platby bankovním převodem dojde k předání zásilky dopravci až po připsání částky na účet provozovatele eshopu. Jako variabilní symbol uvádějte číslo objednávky.

d. Platba kartou online

V případě platby kartou online bude zboží předáno dopravci v den objednávky, pokud dojde k dokončení objednávky v pracovní den do 10 h. V jiném případě bude zboží předáno dopravci následující pracovní den.

e. Dobírka

Zboží zaplatí kupující hotově dopravci při dodání. Pro urychlení předání mějte připraven potřebný finanční obnos. Dobírka činí 39 Kč.

DOPRAVA

Doprava zdarma již od 4.999 Kč bez DPH. Platí pro ČR.

(vyjma palet a nadrozměrných zásilek)

Pokud nebude se zákazníkem individuálně dohodnutý jiný způsob dodání zboží, využívá prodávající k zasílání zboží služeb smluvních dopravců - společnost DPD a Geis Parcel CZ s.r.o..

Způsob doručení zboží určuje kupující výběrem ze způsobů dodání na stránkách eshopu v sekci Doručení, dle obchodních podmínek zveřejněných na stránkách prodávajícího www.doncarton.cz/obchodni-podminky, není-li v kupní smlouvě stanoveno jinak.
V případě, že je způsob dopravy smluven na základě požadavku kupujícího lišícího se od způsobů navržených prodávajícím, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

1. Způsoby dodání:

Tomza s.r.o., provozovatel internetového obchodu DonCarton, zajišťuje či zprostředkovává tyto způsoby dodání:

a. Osobní odběr

Zboží si po výzvě k osobnímu odběru může kupující odebrat v našem skladu na adrese:

Šámalova 1130/62, 615 00 Brno.

Osobní odběr je ZDARMA.

Zboží je kupujícímu v provozovně prodávajícího rezervováno po dobu 5-ti pracovních dnů od objednání zboží. Pokud nebude dohodnuto jinak, v případě nevyzvednutí zboží v této lhůtě se smlouva automaticky ruší uplatněním rozvazovací podmínky. Kupující má právo si zboží v provozovně prodávajícího před uzavřením kupní smlouvy prohlédnout.

b. DonCarton doprava

Doprava zajištěná provozovatelem pro přepravu zásilek standardních rozměrů. Pouze pro Brno-město a blízké okolí, viz mapa. 

Cena za dopravu činí 99 Kč bez DPH.  

c. DPD 

Smluvním dopravcem DPD je možné přepravovat zásilky standardních rozměrů (nejdelší strana zásilky s max. délkou 175 cm a zároveň součet obvodu a délky zásilky nesmí přesáhnout 300 cm) do váhy 50 kg.

Takto odeslané zboží bude doručeno do druhého pracovního dne od jeho předání dopravci. Kupující bude o doručení informován pomocí SMS a e-mailu.

Stav zásilky je možné sledovat na stránkách dopravce - online sledování zásilky, nebo v aplikaci dopravce DPD Kurýr.

Cena za dopravu se řídí platným ceníkem dopravce dle hmotnosti zásilky od 125 Kč bez DPH (do váhy 31,5 kg), až maximálně do 250 Kč bez DPH (do váhy 50 kg), při platbě předem.

V případě platby převodem na účet dojde k předání zásilky dopravci až po připsání částky na účet provozovatele eshopu.

V případě platby při převzetí činí dobírka 39 Kč.

d. Geis CZ

Smluvním dopravcem Geis CZ je možné přepravovat zásilky standardních rozměrů (nejdelší strana zásilky s max. délkou 150 cm a zároveň součet obvodu a délky zásilky nesmí přesáhnout 300 cm) do váhy 50 kg.

Takto odeslané zboží bude doručeno do druhého pracovního dne od jeho předání dopravci. Kupující bude o doručení informován pomocí SMS a e-mailu.

Stav zásilky je možné sledovat na stránkách dopravce - online sledování zásilky

Cena za dopravu se řídí platným ceníkem dopravce dle hmotnosti zásilky od 129 Kč vč DPH (do váhy 30 kg), až do 213 Kč vč DPH (do váhy 50 kg), při platbě předem. 

V případě platby převodem na účet dojde k předání zásilky dopravci až po připsání částky na účet provozovatele eshopu.

V případě platby při převzetí činí dobírka 39 Kč.

2. Dodací lhůta

Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností prodávajícího dodáno v co nejkratší době přepravcem, obvykle následující pracovní den po přijetí objednávky (pro objednávky do 12:00), resp. po přijetí platby objednaného zboží kupujícím s výjimkou doručení zboží na dobírku.

V případě nedostupného množství zboží je zákazník o případném prodloužení dodací lhůty neprodleně informován. V případě, že nebude možno dodat zboží v termínu navrženém kupujícím v objednávce nebo uvedeném v eshopu, je prodávající oprávněn dodat zboží v přiměřené dodatečné lhůtě.

3. Převzetí zboží

Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. Nepřevezme-li kupující dodávku zboží dle jednotlivé kupní smlouvy, je prodávající oprávněn od jednotlivé kupní smlouvy odstoupit.

Prodávající je rovněž oprávněn vyúčtovat kupujícímu, který je podnikatelem, majetkovou újmu, která mu porušením povinnosti kupujícího převzít zboží vznikla (zejména náklady na dodání zboží, balného atd.).

Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou zákazník stanovil v objednávce. Dnem dodání zboží je den převzetí zboží kupujícím.

Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv vad toto neprodleně oznámit přepravci.
V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že obal zásilky obsahující zboží byl neporušen.

Pokud nebyla zásilka doručena nebo se vyskytl problém při jejím doručování, obraťte se na náš zákaznický servis na e-mail: obchod@doncarton.cz.